A minap felkeresett minket a Nemzeti Kibervédelmi Intézet, hogy szükségük van egy reklám-spotra, méghozzá sürgősen. Az volt az ügyfelünk célja, hogy egy olyan figyelemfelkeltő kisfilmet készítsünk a számára, amivel meg tudja szólítani a célközönségét a kampányában: az etikus hackereket.
A fő irányvonal az volt, hogy fiatalos, modern és lényegre törő legyen, és mindemellett egy 30 mp-es reklámfilmbe kellett bele sűríteni, méghozzá minél előbb.
Időszűke miatt teszt felvételeket készítettünk egy forgatókönyv ötletről a saját irodánkban, ahol ráadásul mi voltunk a szereplők. Meglepő módon annyira tetszettek az ügyfelünknek a demó felvételeink, hogy a végső verzióban is ragaszkodott helyszínhez és a szereplőkhöz. Így rekordidő alatt tudtuk befejezni a forgatást, mivel nem kellett se színészt, se helyszínt kutatnunk.
Az utómunkálatok alatt különböző 2D-s és 3D-s hi-tech animációs elemekkel turbóztuk fel az elkészült film látványvilágát, hogy igazán megkapó legyen a nézők számára, és hogy a netet böngészők szeme megakadjon rajta.
Nem szokásom a kamera lencséi előtt szereplni – jobban preferálom a másik oldalán állni – viszont összegészében úgy konstatálnám, hogy sikeres projekt volt, aminek a végeredményét megtekinthetitek lejjebb. Remélem, hogy a jövőben is minket választ a Nemzeti Kibervédelmi Intézet, amennyiben valamilyen videóra van szükségük.